Известие

Collapse
No announcement yet.

Горна помпа на педала на съединителя-въпрос?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Горна помпа на педала на съединителя-въпрос?

    Искам да си взема втора употреба горна помпа на педала на съединителя!
    Въпросът ми е следния:Моята алфа е 147-ца 2002 год 1,6 105кс бензин TS!
    Намерил съм помпи от 147-ца 2,0 2002 год 150кс
    147-ца jtd 2003 год 116кс

    Дали ще станат на моята кола?

    Също дали някой знае каде мога да си купя евентуално нова и на каква цена(Става въпрос за София)?
    Предварително благодаря на отзовали те се!!
    Над мене само Бог!

  • #2
    От JTD би трябвало да е същата

    Твоята я има тук:

    http://www.axm-auto.com/index2.php?b...t=25&subcat=49

    Предполагам, че в ТинКар ще е и по-евтина.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Колеги, имам питане за горната помпа на съединителя( Ето видео ), кажете дали е нормално това. От доста време насам имам проблем със съединителя. Педала все едно е на две степени, натискам го леко и педала от самосебеси потъва почти на половината и не се връща, дори след като е бил натиснат до долу, а стои на половината ход и трябва с крака да му помогна да го кача в начално положение. Съединителя нито буксува нито тресе нито вие, колата върви нормално и отлепя отдолу. Проблема се явава в това, че не иска да влючва скоростите, все едно не притиска съединителя. Преди минаваше с обезвъздушаване, но за кратък период от време. Но проблема със всеки изминал ден се задълбочаваше повече и повече. Вчера не можах да включа задна и всички останали предавки влизат много трудно. Пробвахме с обезвъздушаване от щуцера на аксиалния лагер, уж педала прави налягане, но след няколко припомпвания и издърпване на щуцера назад да излезе въздуха (Това го правихме доста ама доста пъти) предала все потъваше. Без изобщо да има изгледи да се втвърди. Колата е АР 147 1.6 120к.с. 2001г. с лагер помпа
      Last edited by zombiran; d.m.y г., 18:34.

      Comment


      • #4
        Разглоби я горната помпа и виж в какво състояние е.
        Една зегерка я стискаш с подходящи клещи и всичко излиза. Вътре има две гумички, погледни ги дали уплътняват добре.

        Нова горна помпа е към 70 лева. Но ако си намериш гумички можеш да смениш само тях.

        Иначе имам здрава помпа от 156ца туинспарк, не знам дали е точно същата...
        156 2.0TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Разглоби я горната помпа и виж в какво състояние е.
          Една зегерка я стискаш с подходящи клещи и всичко излиза. Вътре има две гумички, погледни ги дали уплътняват добре.

          Нова горна помпа е към 70 лева. Но ако си намериш гумички можеш да смениш само тях.

          Иначе имам здрава помпа от 156ца туинспарк, не знам дали е точно същата...
          Мисля че не е същата, но може и да бъркам. А мен като цяло ме интересуваше този празен ход, който се получава в най-горна точна и този луфт дали са нормални, дрънченето на метал в метал?
          Last edited by zombiran; d.m.y г., 18:42.

          Comment


          • #6
            Моят педал също оставаше наполовина.Оказа се,че тампона на буталото/връзката с педала/беше се накъсал.Смених цялата помпа и нещата се оправиха.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Koko k Покажи съобщение
              Моят педал също оставаше наполовина.Оказа се,че тампона на буталото/връзката с педала/беше се накъсал.Смених цялата помпа и нещата се оправиха.
              Чудя се да поръчам ли ремонтен комплект или нова. Ето какво е състоянието на моите. На пръв поглед изглеждат добре и сравнително меки (нямам си на идея как изглеждат като нови и колко меки трябва да бъдат)
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                Чудя се да поръчам ли ремонтен комплект или нова. Ето какво е състоянието на моите. На пръв поглед изглеждат добре и сравнително меки (нямам си на идея как изглеждат като нови и колко меки трябва да бъдат)
                НОВА!

                Comment


                • #9
                  Ама не се научихте!
                  Няма горна или долна помпа!
                  Има помпа и работен цилиндър!
                  Онова горе, дето го натиска педала е помпата, а налягането от него по маркуча тласка буталото на работния цилиндър.
                  Все ги дъвчем тия работи и все не четете.
                  Ако в цилиндричните части няма износване е оправдано да се сменят само гумичките, ако са по-скъпи от 40-50 лева.
                  Иначе няма смисъл.
                  По мои наблюдения, при коли над 200 000 км, ако никога не са сменявани, трябва да се сменят помпата, работния цилиндър и особено маркуча.
                  На маркуча никой не обръща внимание, а точно той се разлага и запушва, обикновено в едната посока.
                  Тогава или педалът е твърд, или не се връща.
                  Успех!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Теоретично си прав колега.Но като си поръчваш помпа те питат-горна или долна.А маркуча който свързва двете помпи/помпа и цилиндър/ не можах да го намеря като резервна част.

                    Comment


                    • #11
                      Има го и маркуча - 150 лева и 10 дена доставка
                      Теглих им една майна, отрязах моя, взех му накрайниците и отидох да ми ги кербоват с нов маркуч хора, които се занимават с хидравлика на багери и трактори.
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Малко хора биха си позволили за 20см. маркуч да дадат 150 лева.Ще приема втория вариант.Благодаря все пак за инфото.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Ама не се научихте!
                          Няма горна или долна помпа!
                          То и динамо няма, ама редовно си го пишеш
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Иве, при бензина , а вече и при дизелите махнаха буталото и слагат лагер-ПОМПА.

                            Колкото до маркуча м/у двете - скъп е, ако има поставен азотен успокоител на пулсациите

                            Comment


                            • #15
                              Проблема е решен. Взех днес нова помпа на "SACHS", с отстъпка от един приятел ми седна 50-55лв. което за мен е повече от доволно До сега не съм имал такъв съединител от както имам колата. А уж веднъж я сменяха майсторите въпросната помпа, точно заради същия проблем!! Както и да е. Съединителя отделя много добре, няма го това потъване и зацикляне на педала до половината, скоростите влизат много гладко и задната включително. Още по доволен съм, че оправих с едно разглобяване два проблема, единия е съединителя, а другия - лоста на скоростите не се центрираше от съмосебе си и смазах вилката на превключвателя на скоростите. Купих даже двете втулки, който се сменят при ваденето, но не ги ползвах, понеже моите бяха в перфектно състояние.

                              Comment

                              Working...
                              X